۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

طراحی فروشگاه اینترنتی


امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی سایت فروشگاهی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی وب سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.

پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!

مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

ویژگی های فروشگاه های اینترنتی

ویژگی های عمومی یک فروشگاه اینترنتی، نمایش محصول، سیستم جستجو و سیستم خرید محصولات می باشد.

سیستم نمایش محصول بصورت جذاب و پس از آن سیستم خرید جامع و البته روان آن، ویژگی اصلی نگه داشتن کاربران و مشتریان است.

در طراحی فروشگاه اینترنتی نکته ی اصلی ای که باید رعایت شود، طراحی بهینه ی آن برای موتور جستجوگر گوگل و دیگر موتور های جستجوگر میباشد. چراکه فروشگاهی که کاربری به آن وارد نشود، هرچقدر هم پیشرفته و کامل باشد، سودی برای صاحبان آن ندارد.

نتیجه اینکه ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی، ابتدا کامل بودن و استاندارد بودن وب سایت بر اساس سئو و گوگل و نتیجه اینکه آوردن کاربران به فروشگاه می باشد. سپس نگه داشتن کاربر با استفاده از امکانات جذاب و کامل می باشد.

نمایش محصولات مشابه، پرداخت آنلاین، داشتن سیستم حراجی، سیستم تگ و ارتباط بین صفحات، دسته بندی کامل و سطح به سطح، داشتن فیلدهای کامل برای محصول، امکان مقایسه ی فیلدهای مختلف محصولات، جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای محصولات در دسته بندی های مختلف، نمایش سوالات متداول و سیستم پشتیبانی و ارتباط با واحدهای فروش و مالی و ... از دیگر ویژگی هایی است که سایت های فروشگاهی باید داشته باشند و در طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

ایران املاک




حق کمیسیون یکی از موضوعات پر چالش میان معامله‌گران و مشاوران ایران املاک است. براساس تجربه طرفین معامله هر چه قدرت چانه‌زنی‌شان بیشتر باشد کمتر حق کمیسیون پرداخت می‌کنند و برخی از معامله‌گران نیز به دلیل ناآشنایی بیش از تعرفه موجود حق کمیسیون می‌پردازند.

براساس مصوبه ٧/ ٤/ ٧٩ وزارت صنعت، معدن و تجارت، کارمزد بنگاه‌های ایران املاک قانونمند شد. این مصوبه اجازه دریافت هر نوع کارمزد سلیقه‌ای را از بنگاهداران سلب و برای آنها فرمولی تعیین کرد تا بر مبنای آن کارمزد خود را محاسبه کنند. این فرمول برای اجاره و خرید و فروش مسکن متفاوت است هر استان و شهرستان نرخ خاص خود را دارد که در پایگاه اینترنتی اتحادیه مشاوران املاک همان شهرستان آمده است.

این فرمول برای تهران به این صورت است که برای معاملات املاک تا ٣٠‌میلیون‌تومان، از هر طرف معامله نیم‌درصد ارزش ملک، برای معاملات املاک بیشتر از ٣٠‌میلیون تا ٥٠‌میلیون‌تومان: نیم‌درصد برای ٣٠‌میلیون تومان اول به اضافه ٧٥ صدم ‌درصد برای مازاد آن. یعنی اگر شما خانه‌ای خریدید که ٣١‌میلیون‌تومان قیمت داشت، برای ٣٠‌میلیون آن نیم‌درصد به اضافه ٧٥ صدم‌ درصد یک‌میلیون‌تومان باقیمانده، باید حق کمیسیون بدهید. برای معاملات املاک بیشتر از ٥٠‌میلیون تا ١٠٠‌میلیون‌تومان: برای ٣٠‌میلیون اول نیم‌درصد به اضافه ٧٥صدم‌درصد مازاد آن تا ٥٠‌میلیون تومان و همچنین نیم ‌درصد برای مازاد 50 میلیون تومان. با این حساب فرمول حق‌کمیسیون برای یک خانه ٥١‌میلیون‌تومانی به این شکل است: نیم‌درصد برای ٣٠‌میلیون اول+ 75/ 0‌درصد برای ٢٠‌میلیون آن+ 5/ 0 برای یک‌میلیون‌تومان باقیمانده.

ایران املاک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

کلاهبرداری در سایت دیوار تهران


پلیس آگاهی تهران بزرگ با توجه به دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش متهم کلاهبرداری در سایت دیوار تهران را منتشر کرد.

 چندین نفر از شهروندان تهرانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اعلام کردند که پس از درج آگهی فروش کالاهایشان در سایت دیوار تهران، فردی با آنها تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از بانک های معتبر برای خرید کالا مذاکره کرده است.

این فرد پس از توافق با فروشنده به بهانه اینکه نمی تواند حضوری بیاید از صاحب کالا درخواست می کند آن را با پیک یا آژانس بفرستد و شماره راننده را نیز برای هماهنگی می گیرد. در میانه های راه پس از چند بار تغییر آدرس به بهانه های مختلف پیک را به منطقه موردنظرش کشانده و از او می خواهد همانجا بماند. چند لحظه بعد تلفن راننده دوباره به صدا درآمده و متهم که از شماره دیگری با او تماس گرفته بود با تغییر صدا خود را فروشنده معرفی کرده و اطمینان می دهد که پول را گرفته است. بعد از این تماس خریدار جوان سر قرار رسید و کالا را تحویل می گیرد.

با توجه به گستردگی شکایات و شگرد مشابه فرد کلاهبردار در همه پرونده ها شکی باقی نماند که یک نفر پشت همه این سرقت ها قرار دارد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری مجازی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انجام تحقیقات اولیه و اظهارات شاکیان مشخص شد متهم کلاهبردار بسیار بابرنامه عمل می کند و در هر مورد کلاهبرداری با یک سیم کارت تماس گرفته و آن را غیر فعال کرده و تنها رد خود را نیز از بین می برد. کارآگاهان که با پرونده پیچیده ای روبرو شده بودند وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی توانستند مخفیگاه این کلاهبردار را که از مجرمان سابقه دار بود پیدا کرده و با بازداشت او در خانه اش در تهرانپارس، بخش قابل توجهی از کالاهای سرقتی را نیز شناسایی و ضبط کنند.

علی ۲۹ ساله که از مجرمان سابقه دار در جرایم کلاهبرداری است، در سال های ۹۲ و ۹۳ دو بار بازداشت شده و در حالی که اتهاماتش محرز و پرونده اش باز بود با قید کفالت جعلی آزاد و متواری شده بود. این متهم که مهندس سخت افزار کامپیوتر و بیکار است در اعترافات خود به ۳۰ مورد کلاهبرداری اعتراف کرده و مدعی است تنها ۳۰، ۴۰ میلیون تومان به دست آورده است.

این کلاهبردار با گشت زنی در سایت های مجازی با پیدا کردن آگهی های لپ تاپ های نو(مارک های به نام اپل، ایسوس، لنوو و…) و موبایل های گرانقیمت و نو، لوازم خانگی بنام و حتی خودروی سواری با فروشنده تماس گرفته و نقشه کلاهبردارانه اش را اجرایی می کرد. براساس اعترافات این متهم ۲۹ ساله بسیاری از کالاها را در همان سایتدیوار تهران فروخته و با چند مالخر نیز در ارتباط بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

طراحی وب سایت در اهواز

حرفه ای ترین تیم طراحی وب سایت در اهواز 

 

یکی از ویژگی های اصلی وب سایتهای طراحی شده توسط راد رایانه توجه به استانداردهای مورد نظر موتورهای جستجو جهت جذب ترافیک بیشتر و افزایش فروش کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

برخی از ویژگی های وب سایتهای طراحی شده توسط راد رایانه

  1. رعایت استانداردهای موتورهای جستجو (سئو) جهت کسب ترافیک هدفمند
  2. بالا رفتن آمار فروش وب سایت به کمک ترافیک ایجاد شده توسط گوگل
  3. رعایت استانداردهای مورد نیاز جهت بالا بردن امنیت وب سایتها
  4. طراحی قالب اختصاصی و جذاب
  5. امکان توسعه وب سایتها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

مهمترین نکات برای اجاره آپارتمان


در این مطلب مهمترین نکات برای اجاره آپارتمان را بیان خواهیم کرد. در بسیاری از مواقع بالا بودن مبلغ اجاره بها برای اجاره آپارتمان، قدرت انتخاب را از دست مستاجران می گیرد. البته با کمی تحقیق و بررسی می توان باتوجه به مبلغ موردنظر برای اجاره بها و شرایط محلی و ... به برخی از خواسته های خود برای اجاره آپارتمان مناسب دست یافت.
1 - قبل از اجاره آپارتمان، محله ای که آپارتمان مورد نظر در آن واقع شده است را بررسی کنید و شرایط مختلف مثل ترافیک و خدمات عمومی آن را مدنظر داشته باشید.
2 ـ  برای اجاره آپارتمان مناسب حتما باید مساحت آپارتمان موردنظر با تعداد اعضای خانواده شما متناسب باشد. از نظرات تک تک اعضای خانواده در هنگام اجاره آپارتمان استفاده کنید.
3 - سعی کنید برای اجاره آپارتمان، آپارتمانی را انتخاب کنید که هنگام بازدید شما، تخلیه شده باشد. در صورتیکه آپارتمان تخلیه شده باشد، شما به راحتی می توانید اشکالات آپارتمان را بررسی کرده و علاوه بر آن خیالتان از بابت زمان اسباب کشی راحت است.
4 - سعی کنید آپارتمانی را برای اجاره انتخاب کنید که دارای کنتورهای مجزای گاز، آب و برق باشد.
5- ساختمان هایی که دارای تعداد واحد های کمتر می باشند، برای اجاره آپارتمان مناسب تر هستند.
6 - قبل از اجاره آپارتمان، معایب آپارتمان مورد نظر را شناسایی کرده و حتما در پایین قرارداد اجاره قید کنید.
7 - حتما امکانات مختلف آپارتمان موردنظر از قبیل داشتن آسانسور، بالکن، پارکینگ و ... را در هنگام اجاره آپارتمان مورد بررسی قرار دهید.
6 - قبل از عقد قرارداد برای اجاره آپارتمان، از همسایه ها درباره صاحب خانه و شیوه رفتار او با مستاجرین قبلی اطلاعات کاملی کسب کنید.
7 - در هنگام عقد قرارداد برای اجاره آپارتمان، حتما اصل سند آپارتمان موردنظر و مدارک شناسایی مالک را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که وی مالک آپارتمان است.
8 - قرارداد اجاره آپارتمان خود را حتما در بنگاه یا دفاتر اسناد رسمی منعقد کنید. رعایت این نکته می تواند از بروز بسیاری از مشکلات به خصوص در زمان تخلیه پیشگیری کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

راهنمای خرید ویلا در شمال


چنانچه شما تصمیم به خرید ویلا در شمال را دارید , باید به مواردی که عمده ی آنها سلیقه ای  و اختیاری میباشند .و بعضی از موارد در رابطه با خرید و فروش ویلا ،که شرکت بانیان مسکن به آن اشاره دارد . جهت راهنمایی و مشاوره ی شما برای خرید ویلا در شمال کشور میباشد ، که بر اثر تجربه وسلیقه و علائق هموطنان عزیز به دست آمده را انتخاب و گلچین و به شما ارائه تا در خرید ویلای دلخواه شما سهم کوچکی داشته باشیم .تا در وقت و زمان برای بازدید ویلا در شهرها و محدوده شهرهای شمالی آسانی و سهولت بهمراه داشته باشد .
1- تصمیم برای خرید ویلا در شمال : در گام نخست شما هموطن گرامی تمام شرایط خرید ویلا در شمال را در نظر گرفته ،و با صرف هزینه و بودجه برای خرید ویلا در شمال اقدام کرده اید .( کاملا شخصی )
2 -اتنخاب ویلا : بعد از تصمیم برای خرید ویلا ، و مشاوره و مشورت با همکاران و مشاورین ملک در این خصوص ، به یک جمع بندی و یک انتخاب از بین موارد بررسی شده دست یافته اید .
توجه - نکاتی که بعد از دو مورد فوق برای خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید به شرح ذیل است :
(الف) - زمینی که ویلا در آن احداث گردیده : 
(ب) - شهرکی بودن ویلای منتخب شما در شمال : که در این مورد باید خاطر نشان کرد که ، شهرک در شمال یکسری مزایا و امکانات و مشاعات  و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد ، که تمام صاحبین ویلا و همه ی اعضای شهرک باید به آن پایبند باشند و رعایت کنند .
شهرک : به مجموعه ای از ویلاهای هم تیپ و نقشه و یا غیر هم تیپ که در یک مجموعه ی محصور شده ( دیوار کشی شده ) قرار داشته ، و دارای ضوابط و مقررات خاص است که بسته به شهرکهای کوچک و بزرگ در شمال از لحاظ خدماتی و مشاعات و امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت میباشد شهرک اطلاق میگردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از کلان‌شهرهای ایران است. این شهر که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد، در موقعیت جغرافیایی ۳۱ درجه و ۲۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ درجه و ۴۰ دقیقه طول شرقی، در بخش جلگه‌ای خوزستان و با ارتفاع ۱۸ متر از سطح دریا واقع شده‌است.

بر پایه آخرین آمار رسمی، ۳۲٪ مردم استان خوزستان در کلان‌شهر اهواز زندگی می‌کنند. از این جمعیت ۳۵٪ در حاشیه شهر مستقرند و از این رو پس از کلان‌شهر مشهد، اهواز جایگاه دوم حاشیه‌نشینی را داراست. ۵۱٪ نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کشور ایران، در اهواز تولید می‌شود و برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر کشور در این شهر جای دارند.

شهر اهواز با ۳۱,۸۰۰ هکتار مساحت، سومین شهر وسیع ایران پس از تهران و مشهد است.[۴] جمعیت آن نیز در سرشماری سال ۱۳۸۵۱٬۰۵۹٬۴۶۱ نفر بوده که اهواز را در جایگاه هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌دهد.[۵]

کارون پرآب‌ترین رود ایران با سرچشمه گرفتن از کوه‌های بختیاری، با ورود به اهواز، شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم نموده و جلوه زیبایی به شهر داده‌است.

وجود کارخانجات بزرگ صنعتی، تأسیسات اداری و صنعتی شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران،اهواز را به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده و همین امر سبب شده که مهاجران بسیاری روی به اهوازکنند.

شهرهای اطراف اهواز عبارتند از: شهرهای تاریخی مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک و شوشتر و شوش در سمت شمال، رامهرمز،هفتکل، ایذه، باغ ملک در شرق، بهبهان، ماهشهر، شادگان و خرمشهر در جنوب و سوسنگرد، هویزه و بستان در سمت غرب.

اهواز از سال ۱۳۵۵ ش از نظر جمعیت شهر اول خوزستان بوده‌است و پیش از آن آبادان این رتبه را در خوزستان در اختیار داشت.[۶]

اهواز کنونی محور ترانزیتی بسیار مهمی است، که به‌وسیله راه‌های زمینی و ریلی و هوایی سایر نقاط کشور را به بنادر مهم آبادان،خرمشهر، بندر امام خمینی و ماهشهر پیوند می‌دهد. همچنین با وجود پایانه و بازارچه‌های مرزی شلمچه و چزابه در نزدیکی اهواز، این شهر به طور مستقیم متأثر از ترافیک کالا و مسافر و مسافران سیاحتی و زیارتی ایرانی و عراقی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

10 منطقه مناسب برای خرید خانه در تهران

 10 منطقه پایتخت مناسب برای خرید خانه در تهران
 در تهران «صرف زمان» برای جست‌وجوی «محله ارزان‌تر» بابت خرید آپارتمان مسکونی، با تحولاتی که در نیم‌سال اول 91 در این بازار رخ داده است، تقریبا اقدامی عبث به حساب می‌آید اما در این کلانشهر هنوز نقاطی وجود دارد که بازدهی ملکی در آنها بالاست طوری‌که انتخاب این نقاط برای خرید خانه در تهران خرید را در درازمدت، زودتر از سایر نقاط جبران می‌کند.
در حال حاضر برای سه نوع فعالیت ملکی در تهران، سه دسته مناطق مخصوص وجود دارد طوری که گروهی از مناطق برای خرید مصرفی آپارتمان، گروهی دیگر برای خرید زمین جهت ساخت‌وساز و گروه سوم برای اجاره‌نشینی مناسب است. اطلاعات تازه «دنیای‌اقتصاد» از رفتاری که قیمت مسکن در هر یک از مناطق پایتخت از خود بروز داده، حاکی است: در 10 منطقه تهران که کاملا در محدوده بافت‌فرسوده قرار دارد و آپارتمان‌های موجود در آنها عملا از حیزانتفاع خارج شده‌اند ، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی کمتر از 2 میلیون تومان -یعنی کمتر از میانگین قیمت کل‌تهران در سال 90- است. این آپارتمان‌ها اگر چه در مقایسه با سطح کنونی قیمت خانه در تهران با متوسط 7/2 میلیون، ارزان به حساب می‌آیند، اما به خاطر فرتوت بودنشان، از پایین‌ترین ارزش خرید به قصد سکونت برخوردار هستند.
بهترین فعالیت ملکی در 10 منطقه فرسوده تهران، خرید زمین برای ساخت‌وساز است. اما در مقابل سیگنال غلط این 10 منطقه به خریداران مسکن، 4 منطقه در تهران وجود دارد که خرید مصرفی آپارتمان در آنها صرفه‌اقتصادی به همراه دارد. 
در مناطق «4و5» و «7و8» آپارتمان‌های مسکونی حاوی دو ویژگی ممتاز است. در منطقه 4 و 5 که به ترتیب در شرق و غرب پایتخت واقع شده، از یک‌سو فراوانی واحدهای نوساز در آنها بیشتر از سایر نقاط شهر تهران است و از سوی دیگر قیمت مسکن در این دو منطقه نزدیک به نرخ میانگین کل‌شهر است با این تفاوت که سرعت «رشد قیمت» در این دو نقطه از شهر در سال جاری تندتر از سایر مناطق بوده است. در مناطق 7 و 8 نیز همین ویژگی‌ها حاکم بوده است، اما تعداد آپارتمان‌های اداری در این دو منطقه قابل‌توجه است و شاید رتبه مناطق 4 و 5 را نتوان بطور کامل برای این دو منظور کرد. به این ترتیب، بازدهی ملک مسکونی در این 4 منطقه در درازمدت بیشتر از سایر نقاط برآورد می‌شود و در عین حال جبران آنچه برای خرید هزینه شده نیز زودتر از سایر محله‌ها اتفاق خواهد افتاد. چشم‌انداز بازار مسکن در تهران حاکی است: در مناطقی همچون 2،1و3 که هم‌اکنون جزو گران‌ترین قسمت‌های شهر محسوب می‌شوند، سال‌ها است شیب رشد قیمت کند شده است. این در حالی است که در نمودار قیمت خانه، این سه منطقه همچنان در صدر قرار دارند. اما برای اجاره‌نشینی در تهران نیز مناطق مرکزی و در عین حال منطقه 21 و 22 مطلوب مستاجران می‌تواند باشد. در این نقاط اجاره‌بها کمتر از متوسط نرخ اجاره کل‌شهر است.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد» براساس آنچه مرکز آمار ایران از جزئیات قیمت خانه در مناطق مختلف تهران اعلام کرده، در این کلانشهر قیمت‌ ملک مسکونی از متری یک میلیون تومان شروع می‌شود و حداکثر تا نزدیک 14 میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند. متعادل‌ترین مناطق همان‌طور که اشاره شد، مناطق 4 ، 5، 7 و 8 هستند که هم آپارتمان‌مسکونی به اندازه مناسب برای خرید در آنها وجود دارد و هم اینکه قیمت این آپارتمان‌ها اقتصادی است. در بین مناطق 22گانه، منطقه22 در نیمه اول امسال بیشترین نرخ رشد قیمت مسکن را به خود اختصاص داده است.

خرید خانه در تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

چه عواملی باعث افزایش قیمت مسکن می شود؟

سوق دادن منابع به سمت سوداگری از عواملی است که منجر به افزایش قیمت خانه و سوداگری در این بخش شد. همچنین بخش عمده تقاضاها نیز سوداگرانه است و متاسفانه این تقاضاهای سوداگرانه است که از طریق سیستم بانکی تامین مالی می‌شود.

 ورود بانک ها به حوزه ساخت و ساز مسکن را موجب افزایش چندبرابری قیمت ها در این بخش است .بانک ها در سال‌های گذشته وارد ساخت آپارتمان های لوکس شدند و قیمت‌گذاری را در هر منطقه افزایش دادند، بنابراین گاهی تا 20 درصد بیشتر آپارتمان‌های لوکس خود را پیش فروش می‌کردند.

موضوع دیگری که از عوامل موثر بر قیمت خانه عنوان شده است، ارایه مجوزهای ساخت و ساز برخلاف طرح تفصیلی شهرها بوده است که ارزش یک زمین را به چند برابر افزایش داد. در واقع ارزش زمینی که تنها اجازه ساخت یک یا دوطبقه داشته باشد کمتر از زمینی با مجوز ساخت چندین طبقه است به همین دلیل ارایه مجوزهای بی ضابطه برای ساخت و ساز، ارزش افزوده زمین‌ها را بالا برد که همین موضوع از دلایل مهم جهش یکباره قیمت مسکن در سال 91 است.

آمارها حاکی از آن است که ارایه مجوزهای بی رویه در ساخت و ساز موجب افزایش 9 برابری قیمت زمین شد و از آنجاییکه سهم زمین در قیمت خانه بالا است بنابراین قیمت آپارتمان هم با رشد 6 برابری مواجه شد و تقاضای سوداگرانه را در این بخش افزایش داد. البته باید به این عوامل رشد قیمت ارز را هم اضافه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor

طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی

تعریف پورتال

پورتال درگاهی برای اطلاعات سازمان دهی شده و مورد نیاز کاربران با استفاده از ابزارهایی که محصور زمان و مکان نیستند،است.بنابر این تعریف کاربران برای استفاده از پرتال نیاز به داشتن نرم افزار یا سخت افزار خاصی ندارند ،در واقع پرتال یک وبگاه است که در سمت بالا بردن خود برای اولین شدن در اینترنت حرکت می کند.به پورتال ، وبگاه –لنگرگاه و گذرگاه نیز می گویند.

دو هدف اصلی طراحی پورتال سازمانی:

۱-      مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در موسات

۲-      ارائه خدمات اطلاعاتی روز آمد

ایجاد یک وبگاه واحد برای دست یابی به اطلاعات و خدمات وبگاه های دولتی و قسمت خاصی از سازمان های غیر دولتی بدون اینکه مستقیم به این سازمان ها مراجعه شود.این در گاه ها در وحله اول به معرفی امکانات و شاخصه های موجود در سازمان می پردازد.در واقع هدف اصلی از طراحی پورتال سازمانی ،ایجاد یک وبگاه جامع و پویا که به راحتی بتواند به راحتی اطلاع و خدمت رسانی کند.

طراحی پورتال سازمانی با طراحی سایت های خاص دیگر تفاوت های زیادی دارد

  اما در اینجا جنبه اقتصادی نیز مد نظر است و آن این است که در طراحی پورتال سازمانی به جنبه کسب درآمد اهمیت داده می شود در حالی در طراحی وب سایت اهمیت چندانی به این موضوع نمی شود چرا که پرتال برای کسب در آمد طراحی می شود در حالی که وب سایت بیشتر برای معرفی و تبلیغ طراحی می شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mana soroor