قله کمال مستقلی که ازین پس دنیای تجارت الکترونیکی را می پوشاند توسط موسسه مالی ایده آل معرفی خواهد شد – پرفکت مانی که هدف رساندن معاملات بر روی اینترنت را در سطح مطلوب دارا می باشد.

اساس ظهور پرفکت مانی تجربه گروهی از موسسان کمپانی مرکب از متخصصان در بخش بانکداری، گروه مشاوران حقوقی تضمین شده، اقتصاد دانان و تیمی ازبرنامه نویسان شایسته در صنعت سرمایه داری الکترونیکی در سطح پویای بنیادی بود. با تحلیل طریقی که بشر از آغاز اولین ساخت سکه پول تا بنگاه های مالی امروز در اینترنت عبور کرده بود، پرفکت مانی فراتر رفن – ما به جهان یک وسیله پرداختی مناسب و ایده آل در هر مکانی از سیاره بوسیله هر کاربری ارائه کرده ایم. تحقق تخمینی هزینه یک چنین مقوله اقتصادی را مطالعه کرده اند و به جهان یک سیستم پرداختی جدید را عرضه کرده است که همه پیشرفت ها و عالیترین دستیابی های اقتصاد دانان و فن شناسان جهان در زمینه های پول الکترونیکی را به هم پیوست داده است. عینا این اصل در آفرینش پرفکت مانی پیروی شده است. تحقیقات بیشماری ثابت کرده است که ما در ترکیب فرایند امنیتی چند سطحی با سادگی و راحتی استفاده از سیستم به موفقیت رسیده ایم. یک وقتی که ما پیش از این در آیندۀ تجارت الکترونیکی نگاه کرده بودیم و پرفکت مانی را در آنجا دیدیم...
با استفاده از سیستم پرفکت مانی، مشتری دارای ابزار راحت و استفادۀ آسان برای انجام پرداخت های پی 2 پی و پی 2 بی می باشد. پرداخت برای کالاها یا خدمات در اینترنت برای مشتری پی ام تبدیل به یک عملکرد ساده می شود ازآنجاییکه زمان سپری شده در این عملکردبه سختی به 1 ثانیه متجاوز می شود. هم اکنون تبدیل نوت های بانکی واقعی و یا مجازی به پرفکت مانی مشکلی نمی باشد.