images

شرکت راد رایانه با بیش از ده سال تجربه مفید در طراحی وب سایت های شخصی، شرکتی،تجاری و فروشگاهی، سازمانی و دولتی قادر به ارائه بهترین سرویس به شما خواهد بود.

– راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی ( سایت های تجارت الکترونیک )
– راه اندازی انواع پورتال ها (مناسب برای خبرگذاریها، سازمانهای یا نهادهای دولتی، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس های مسافرتی و هواپیمایی، مشاورین املاک و …)
– راه اندازی سایت های استاتیک و تبلیغاتی
– راه اندازی سایت های مالتی مدیا و فلش
– راه اندازی سایت های دانلود و سرگرمی

خدمات طراحی وب سایت رادرایانه هاستینگ، طیف وسیعی از کاربران و صاحبان صنایع را در بر می گیرد، از وب سایت های کوچک شخصی تا فروشگاه آنلاین، همه در حیطه تخصصی رادرایانه هاستینگ قرار می گیرند، شرکت های کوچک و بزرگ، شرکت هایی که مایل به ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود هستند و همچنین شرکت هایی که فقط قصد اطلاع رسانی را دارند می توانند از خدمات طراحی سایت رادرایانه هاستینگ بهره مند شوند.
سرعت بالا، کیفیت و امنیت سایتهای طراحی شده تضمین شده میباشد.
تیم طراحی رادرایانه با ارائه خدماتی همچون طراحی وب سایت بصورت استاتیک و یا پویا، برنامه نویسی سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت… آماده انجام سفارشات طراحی شما می باشد.

لطفا” جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت توسط ایمیل یا تلفن با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 09166150800

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.
توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

از خدمات تیم راد رایانه به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

طراحی وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی پورتال سازمانی

طراحی وب سایت در اهواز