logo

در این مطلب قصد داریم مرجع تخصصی ملک یابی را به شما عزیزان معرفی کنیم .

سایت املاک ایران  در تلاش است تا بهترین و جدیدترین راه را برای بالا بردن خرید و فروش املاک در سرتاسر کشور ارائه کند و به همین خاطراقدام به تاسیس کانال ایران زمین گردید. شما عزیزان میتوانید از طریق ارتباط با ادمین telegram.me/melkyabiسفارش ملک خود را ثبت کنید.

💟طراحان ملک یابی املاک شما را بصورت بنر طراحی نموده و داخل کانال درج میکنند…

 

✅هدف این سایت جلب رضایت شماست تا بهترین خرید اینترنتی ملک و زمین را از طریق این کانال  تجربه کنید.

سایت املاک

ملک یابی یک شرکت املاک ایرانی است که دفتر مرکزی آن در شهر تهران است

و نمایندگی فروش املاک ترکیه و املاک قبرس نیز میباشد

مهندس بهمن بیات یک کارشناس املاک و گردشگری با تجربه کار در بیزینس و مدیریت ایران املاک است تجربه این گروه و همچنین تعهد شان به مشتریان  سبب دست یابی به نام و شهرت خوب برای گروه مشاورین ملک یابی شده است.

گروهایران املاک ملک یابی در کل جهان ارایه دهنده ی متنوعی از املاک است از آپارتمانهای دنج گرفته تا ویلاهای لوکس چه در مرکز و یا در مناطق پر آرامش در پروژه های ما وجود دارند بگذارید رویای شما به حقیقت بپیوندد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل به خانه ی جدید شما شود

سرمایه گذاری در املاک یک کشور خارجی تصمیمی جدی است ایران املاک  به مشتریانش یک مشاوره ی قابل اطمینان صادقانه را در مورد خرید ملک در خارج از کشور ارایه می دهد، به عنوان یک تیم حرفه ای از کارگزاران خریداران خارجی ،  سلیقه مشتریان خود را می داند و علایق و خواسته های آنها در مورد کیفیت و جزئیات را درک میکند

ایران املاک با دانش قوی که از بازار املاک دارد به عنوان شریکی در کنار شما خواهد بود و به شما توجه مخصوص و خدمات و مساعدت قبل از فروش ارائه میکند شعار اولیه سایت املاک ملک یابی رضایت مشتری است.

مشاور املاک ملک یابی 

طراح و مجری در ویلا سازی در بخش مرکزی مازندران

مشاور در خرید وفروش املاک و ساختمان

ییلاقی _ جنگلی _ ساحلی

اخذ پروانه ساختمانی و سند ملکی برای زمینهای دارای کاربری

تغییر کاربری یا الحاق به بافت برای زمینهای خارج از بافت یا فاقد بافت مسکونی

صدور تاییدیه نظام مهندسی یا نظام فنی روستایی

از خدمات این گروه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت رایگان ملک

امکان اجاره آپارتمان و منزل مسکونی

امکان خرید یا فروش منزل

امکان خرید یا فروش مغازه

امکان رهن و یا اجاره مغازه

کار با این گروه و سایت این گروه بسیار راحت است و به جای صرف وقت در سایتهای تازه کار و دیوار تهران میتوانید به راحتی ملک یا مغازه خود را به نمایش بگذارید و یا برای اجاره آپارتمان یا منزل مسکونی تصمیم بگیرید.